Elérhetőségünk: néha elérhetetlenek és utolérhetetlenek vagyunk :)))) |
Az autó születése 1969-re datálható, annó SS felszereltséggel. Ki tudja meddig róhatta az utakat az eredeti a formában. Valamikor a kilencvenes évek végén az akkori tulaj dragsterré építette. - beltér: minden ami volt már nincs. Alu műszerfal és egyéb borítás, kirkley dragülések, 6 pontos övek, sok kapcsoló stb - alváz, futómű: az eredeti alvázkeret megmaradt, első futúmű egy C4-es Corvette futóműhöz hasonlót kapott, rugóstaggal, drag futóművel, fogasléces kormányművel Hátsó híd egy strange átalakítás, un laderbarral. |
Motor: Teljesítmény kérdőjel marad mindörökre.
Váltó: Fékek: Aerospace 2/4 dugattyús tárcsafékek.
Kerekek: Elől: 4*15 –ös hátul 14*15-ös dragfelnik |
Az autót egy gyorsulásért elhivatott közismert barátunk (dragracing.hu)2005-ben vásárolta meg az USÁban , és hozatta haza. A hazaérkezést követően rögtön csatasorba állították a vasat. Kint 10,5-ös bracket autó idehaza meg sem közelítette a 11-et. Több probléma felvetődött, elsődlegesen a tapadás hiánya, a nagyvízen túli ragasztós pályákhoz épített futómű nem tudta letenni az amúgy is kifogásolt teljesítményt. Sajna beigazolódni látszott az alap amerikai hanyagság, az összeszerelési minőség hagy kívánnivalót maga után. A gyenge eredmények nem lelkesítették a tulajt, egy jó-rossz pillanatban megvált a NOVÁtól, az energiáját másik projektre koncentrálva.
A történetet innen kezdtem személyesen is megismerni. Az új tulaj az SS MOTORS tudását és lelkesedését ismerve az autót Szentesi Istvánra bízta. Ettől az időtől összeforrott csapatként vették szárnyaik alá a vasat, és a befektetett energia meghozta lassan a gyümölcsét! |
Az oldalon található képek és információkért ezer köszönet: www.vipergyorsulas.hu és www.ssmotors.hu oldal tulajdonosainak ! |
Egy magyar doorslammer drag |
1969 Chevy Nova SS Dragster |
A történelmi múlt (foszlányokban) |